31 dagen zichttermijn Gratis levering en retour Meer dan 88.000 unieke tapijten Sinds 1998 De Expert Voor Handgeknoopte Oosterse Tapijten

Hoe kunnen we u helpen?

search
Algemene informatie over de tapijten
Algemene informatie over Nain Trading
Vragen over bestelling en betaling
Transport, levering en retourzendingen
Veiligheid en gegevensbescherming

Transport, levering en retourzendingen

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Binnen de EU bieden wij gratis levering en gratis retourzending. Boven een bepaalde orderwaarde geldt gratis verzending ook voor landen buiten de EU. De verzendkosten voor uw tapijt worden automatisch weergegeven in de winkelwagen nadat u uw land hebt ingevoerd.

  • Hoe lang duurt de levering van mijn tapijt?

    Levering binnen de EU en landen dichtbij de EU duurt meestal 1 tot 4 werkdagen. Buiten de EU kan het langer duren.

  • Hoe worden de tapijten bij Nain Trading klaargemaakt voor verzending?

    Onze tapijten worden ofwel opgerold (lopers) of gevouwen voor verzending. Vervolgens worden ze veilig verpakt in een beschermende folie in onze eigen dubbelwandige dozen en opgehaald door onze verzendpartner.

  • Ik vind het tapijt toch niet mooi, kan ik het terugbrengen?

    Omdat het ons doel is dat onze klanten het juiste vloerkleed vinden, kunt u elk vloerkleed aan ons retourneren als het u niet bevalt. Naast het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen, geeft Nain Trading u een vrijwillig retourrecht gedurende 31 dagen. Een tapijt is een investering op lange termijn en wij vinden dan ook dat het voldoende tijd moet krijgen om erover na te denken.
    Meer informatie over het herroepingsrecht vindt u in onze {A-GTC}Algemene voorwaarden.

  • Waar moet ik op letten als ik goederen terugstuur?

    Als u een tapijt aan ons wilt retourneren, neem dan persoonlijk contact met ons op door te bellen naar +49 40 334 600 873 of door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij sturen u dan een pakketstempel of zorgen ervoor dat de zending bij u wordt opgehaald.

    U kunt ook hier Beheer uw bestelling en vraag binnen 31 dagen een retourlabel aan.

  • Is de terugzending voor mij gratis?

    Een retourzending besteld via Nain Trading is gratis voor klanten binnen de EU. U ontvangt alle informatie en een retourlabel per e-mail.
    Informatie over retourverzendkosten voor andere landen buiten de EU vindt u hier.

  • Mijn tapijt is beschadigd tijdens de levering, wat nu?

    In het zeldzame geval dat het tapijt tijdens de levering wordt beschadigd, dient u de transporteur direct bij levering op de hoogte te stellen van de mogelijke schade en de schade te laten documenteren. Informeer ons daarna direct per telefoon: +49 40 334 600 873 of per e-mail naar [email protected]. We zullen dan de verdere procedure met u bespreken.

  • Ik heb de originele verpakking niet meer, hoe moet ik mijn tapijt verpakken voor een retourzending?

    Gebruik een gelijkwaardige beschermende verpakking om het tapijt tijdens het transport te beschermen.

  • Wanneer krijg ik mijn geld terug voor een retourzending?

    De terugzending van goederen moet snel en probleemloos verlopen. Zodra je retourzending is opgehaald, duurt het meestal 3 - 4 werkdagen voordat deze in ons magazijn aankomt. Zodra wij retourzendingen ontvangen, worden deze gedesinfecteerd en vervolgens controleren onze gekwalificeerde magazijnmedewerkers of het tapijt is geretourneerd in de staat waarin wij het hebben verzonden. Zodra de retourzending is voltooid, sturen wij een bevestiging naar uw e-mailadres. Terugbetalingen worden gewoonlijk binnen 1 - 3 bankwerkdagen na ontvangst van de bevestiging op uw rekening gestort, afhankelijk van de manier waarop u voor uw bestelling hebt betaald. In het geval dat u een factuur via Klarna als betaalmethode heeft gekozen, raden wij u aan contact op te nemen met Klarna en uw retourzending te melden, zodat u geen geld hoeft uit te geven.

    .
  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Afhankelijk van waar u woont en de grootte en het gewicht van het pakket, kunnen de verzendbedrijven die worden gebruikt om de bestelling te bezorgen, variëren. Wij bieden echter altijd ten minste één gratis verzendmogelijkheid binnen de EU, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Noorwegen. De beschikbare verzendopties voor uw bestelling worden bij het afrekenen weergegeven. Zodra uw tapijt vanuit het magazijn is verzonden, ontvangt u een e-mail met een volgnummer en informatie over de geschatte levertijd. Het leveringsbedrijf zal contact met u opnemen om een leveringsdatum af te spreken.

Heb je het juiste antwoord niet gevonden?