31 dagen zichttermijn Gratis levering en retour Meer dan 88.000 unieke tapijten Sinds 1998 De Expert Voor Handgeknoopte Oosterse Tapijten

Hoe kunnen we u helpen?

search
Algemene informatie over de tapijten
Algemene informatie over Nain Trading
Vragen over bestelling en betaling
Transport, levering en retourzendingen
Veiligheid en gegevensbescherming

Vragen over bestelling en betaling

  • Hoe werkt het bestelproces bij Nain Trading?

    Wanneer u een geschikt tapijt hebt gevonden in onze online shop, kunt u het direct toevoegen op de productdetailpagina via de knop "Toevoegen aan winkelwagentje" (in het virtuele winkelwagentje leggen). Uw weergave verandert nu automatisch in uw winkelwagen en toont u het geselecteerde product. U kunt nu meer tapijten zoeken via de knop "Terug naar de winkel" of de volgende stap van uw bestelling uitvoeren via "Doorgaan met bestellen".
    In de volgende stap voert u uw verzendadres en contactgegevens in. Klik daarna op de knop "Doorgaan" en volg de instructies in het verdere bestelproces. U ontvangt alle bestelgegevens direct per e-mail na het afronden van de bestelling.

  • Waar kan ik mijn bestellingen bekijken?

    In uw orderbevestiging, die u per e-mail ontvangt na het succesvol afronden van uw bestelling, kunt u op elk moment alle belangrijke details bekijken. Wij sturen u ook per e-mail het volgnummer van uw tapijt. U kunt ons per e-mail of telefoon om meer details vragen, of u kunt ze bekijken met uw bestelnummer hier.

  • Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

    Ja, er is een optie om een ​​bestelling te annuleren zolang we nog niet zijn begonnen met het voorbereiden van uw bestelling voor verzending.
    Omdat wij streven naar snelle leveringen, begint dit proces meestal nadat uw bestelling is geregistreerd. Daarom kunnen we niet garanderen dat we je bestelling kunnen annuleren, we zullen er natuurlijk alles aan doen om je te helpen.
    U kunt artikelen toevoegen aan en verwijderen uit uw winkelwagen als u uw bestelling nog niet hebt voltooid bij het afrekenen. Als u een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren, neem dan telefonisch contact met ons op via +49 40 334 600 873 of per e-mail op [email protected].
    We nemen je bestelling dan terug.

  • Welke betaalmethoden accepteert Nain Trading?

    We bieden verschillende betalingsmogelijkheden waaruit u vrij kunt kiezen.
    U kunt uw bestelling betalen met de volgende betaalmethoden: Creditcard, PayPal en bankoverschrijving. Meer informatie over de afzonderlijke betaalmethoden vindt u hier.

  • Hoe veilig zijn deze betaalmethoden?

    Wij gebruiken te allen tijde de nieuwste beveiligingsnormen voor onze online shop, zodat uw gegevens bij ons bijzonder veilig zijn. Wij gebruiken de beveiligingsstandaard SSL (Secure Socket Layer) voor gegevensoverdrachten, die uw persoonsgegevens te allen tijde beschermt tegen toegang door onbevoegde derden. Deze procedure wordt ook gebruikt door de grote financiële dienstverleners. Creditcardgegevens worden bij Nain Trading beschermd via 3D Secure technologie.

  • Kan ik bij u een catalogus bestellen?

    Vårt urval av mattor presenteras endast på vår webbplats. Om du vill ha mer detaljerade råd kan du kontakta vår kundtjänst [email protected]

  • Waar kan ik de bankrekening van NainTrading vinden?

    Bij voltooiing van uw bestelling ontvangt u automatisch een orderbevestiging met alle informatie die u nodig heeft voor uw overboeking.

  • Ik ben vergeten een kortingscode in te voeren. Hoe kan ik het daarna gebruiken?

    Wij passen de kortingscode graag handmatig toe op uw bestelling. Als de kortingscode geldig was, stuur deze dan samen met uw bestelnummer naar onze klantenservice [email protected] .

  • Wanneer ontvang ik mijn Klarna-factuur?

    Zodra ons magazijn uw goederen heeft verzonden, ontvangt u van ons een leveringsbevestiging. Kort daarna wordt de factuur door Klarna verzonden naar het e-mailadres dat u bij de aankoop heeft opgegeven. Als je de Klarna-app hebt, kun je je bestelling direct in de app zien en de factuur downloaden.

  • Waar kan ik mijn factuur/ontvangstbewijs vinden?

    Alle ontvangstbewijzen en facturen worden met uw verzendbevestiging meegestuurd. Als u vragen heeft over uw factuur, neem dan contact op met onze klantenservice [email protected]

  • Welk referentienummer of welke bestemming moet op het overschrijvingsformulier worden ingevuld?

    Gelieve uw bestelnummer te vermelden als referentie. U vindt uw bestelnummer in de orderbevestiging.

  • Mijn voucher code werkt niet, wat is de reden?

    Controleer of de kortingscode geldig is voor de artikelen in uw mandje en of de vervaldatum niet is verstreken. Soms zijn afgeprijsde artikelen niet van toepassing in combinatie met een kortingscode. Als u vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je het juiste antwoord niet gevonden?