31 dagen zichttermijn Gratis levering en retour
Nain Trading
Paasverkoop: 15% korting op alles met code: EASTER15
dagen
:
uren
:
minuten
:

Hoe kunnen we u helpen?

search
Algemene informatie over de tapijten
Algemene informatie over Nain Trading
Vragen over bestelling en betaling
Transport, levering en retourzendingen
Veiligheid en gegevensbescherming
Contacteer ons

FAQ

  • Waarop moet ik letten met mijn nieuwe tapijt na levering?

    Onze tapijten worden opgerold of gevouwen verzonden en kunnen onmiddellijk na aankomst van de zending worden gebruikt. Eventuele kreuken in het tapijt zullen na verloop van tijd verdwijnen. In de eerste gebruiksperiode kan het tapijt af en toe wat meer pluizen. Dit is het gevolg van de overtollige wol die door het gebruik vrijkomt en is volkomen normaal en geen reden tot bezorgdheid. Dit stopt echter meestal na herhaaldelijk stofzuigen. Als u een dunner tapijt hebt gekocht, is het raadzaam een antislipmat voor het tapijt te gebruiken, zodat het niet kan wegglijden.

  • Heeft u een showroom of winkel waar ik de tapijten kan bekijken voordat ik ze koop?

    Wij zijn een online winkel en onze gehele tapijtselectie is online afgebeeld. Wij geven alle producten zo getrouw mogelijk weer om u de kleuren en de kwaliteit zo goed mogelijk te laten zien. In uitzonderlijke gevallen kunnen exclusieve tapijten op afspraak ter plaatse in onze showroom in Hamburg worden bekeken. Maak ten minste 48 uur van tevoren een afspraak met onze klantenservice.
    Afspraken kunnen dagelijks worden gemaakt per e-mail naar [email protected] of telefonisch op +49 40 334 600 873
    Als het tapijt u bevalt, kunt u het direct meenemen.

  • Hoe werkt het bestelproces bij Nain Trading?

    Wanneer u een geschikt tapijt hebt gevonden in onze online shop, kunt u het direct toevoegen op de productdetailpagina via de knop "Toevoegen aan winkelwagentje" (in het virtuele winkelwagentje leggen). Uw weergave verandert nu automatisch in uw winkelwagen en toont u het geselecteerde product. U kunt nu meer tapijten zoeken via de knop "Terug naar de winkel" of de volgende stap van uw bestelling uitvoeren via "Doorgaan met bestellen".
    In de volgende stap voert u uw verzendadres en contactgegevens in. Klik daarna op de knop "Doorgaan" en volg de instructies in het verdere bestelproces. U ontvangt alle bestelgegevens direct per e-mail na het afronden van de bestelling.

  • Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

    Ja, er is een optie om een ​​bestelling te annuleren zolang we nog niet zijn begonnen met het voorbereiden van uw bestelling voor verzending.
    Omdat wij streven naar snelle leveringen, begint dit proces meestal nadat uw bestelling is geregistreerd. Daarom kunnen we niet garanderen dat we je bestelling kunnen annuleren, we zullen er natuurlijk alles aan doen om je te helpen.
    U kunt artikelen toevoegen aan en verwijderen uit uw winkelwagen als u uw bestelling nog niet hebt voltooid bij het afrekenen. Als u een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren, neem dan telefonisch contact met ons op via +49 40 334 600 873 of per e-mail op [email protected].
    We nemen je bestelling dan terug.

  • Welke betaalmethoden accepteert Nain Trading?

    We bieden verschillende betalingsmogelijkheden waaruit u vrij kunt kiezen.
    U kunt uw bestelling betalen met de volgende betaalmethoden: Creditcard, PayPal en bankoverschrijving. Meer informatie over de afzonderlijke betaalmethoden vindt u hier.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Binnen de EU bieden wij gratis levering en gratis retourzending. Boven een bepaalde orderwaarde geldt gratis verzending ook voor landen buiten de EU. De verzendkosten voor uw tapijt worden automatisch weergegeven in de winkelwagen nadat u uw land hebt ingevoerd.

  • Hoe lang duurt de levering van mijn tapijt?

    Levering binnen de EU en landen dichtbij de EU duurt meestal 1 tot 4 werkdagen. Buiten de EU kan het langer duren.

  • Is de terugzending voor mij gratis?

    Een retourzending besteld via Nain Trading is gratis voor klanten binnen de EU. U ontvangt alle informatie en een retourlabel per e-mail.
    Informatie over retourverzendkosten voor andere landen buiten de EU vindt u hier.

Heb je het juiste antwoord niet gevonden?

Nain Trading gebruikt cookies om onze sites betrouwbaar en veilig te houden en om u relevante inhoud en gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen.
Als u op "OK" klikt, kunnen we informatie die via cookies is verzameld, delen met derden (onze marketingpartners). Als u hier niet mee wilt instemmen, beperken we ons tot de essentiële cookies. Meer details en alle opties zijn te vinden in de "Voorkeuren". U kunt deze later te allen tijde aanpassen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons privacybeleid.